Sunday, December 4, 2016

Pilihan Suri Hati Sang Suami

Kak Nat nak kenalkan sabun dan pencuci yang sungguh menawan kalbu dan poket.
Semua ni Kak Nat guna sejak 2013 lagi. Sungguh suka dan ceria meria hati Kak Nat taw.
Set ni nama manjanya Get Clean Set. Ha, omputeh yuuu..

Ada 4 item dalam set ni.

1. SABUN BASUH BAJU

Memang terbaik dan pilihan jimat. 1 kotak ni boleh diguna untuk 88 basuhan. Katakan basuh baju 3 kali seminggu, boleh guna hingga 29 minggu. 29 minggu tu maksudnya 7 bulan. Jimat ke jimat ni? Musti la jimat.

2. SABUN PENCUCI pinggan mangkuk, periuk belanga, sudu garfu, gelas cawan, sinki sekaligus.
Letak 2,3 titis je untuk sekali cucian 1 sinki tu. Memang jimat. Dah la organik. Tak merengsa pada tangan. Bagi yang ada masalah kulit tu, elok sangat la guna pencuci pinggan ni. Basuh pinggan tetiap hari, tiba-tiba tertanya, "eh, awat tangan aku makin lembut ni?"
Ha, roooogi la yang tak pakai pencuci ni.

3. Basic H: Pencuci pelbagai guna. Yang ni seantero dunia dah tau. Betapa hebatnya Basic H ni. Macam-macam boleh cuci. Tingkap, lantai, dapur, kereta, peti ais, kipas, bilik air dan macam-macam lagi. Jangan tak tau, Basic H ni kami guna untuk mandikan anak yang ada ruam, kutu kepala, sebagai tuam masa demam, hentikan aliran darah kalau luka, hilangkan melecur.. Waaaa. Kalau nak senarai, malam ni tak boleh tidur la Kak Nat. Yang penting, mop lantai sekali je. Pastu tak perlu mop bilas. Jimat tenaga suri hati di zaman GST ni 😂😂

4. Fabric Softener yang wangi malah mudahkan menggosok. Kalau ada sebotol softener ni, tahun depan pulak la beli. Sebab sebotol tu boleh guna untuk 64 cucian. Kak Nat selalunya guna lebih daripada 5 bulan sebotol ni. Jimat yang amat.

Setiap item ni, sungguh jimat. Sebab kepekatan yang tinggi, jadi guna sikit saja setiap kali guna.
Lembut pada tangan, selamat untuk alam sekitar pastinya! Ye lah, tiada bahan kimia yang memudaratkan air di alam semesta.

Ha, nak habaq ni, kalau ambil 1 set, dapat PERCUMA beg hijau cantik dan botol spray yang hensem bak Abam Pilot ni.

Apa lagi?
Nak tengok je orang lain begitu lembut tulus mulus jarinya? Oh no. Jari jemari kita pun perlu dilembutkan juga. 😃😃😃

Kena cepat-cepat tanya Kak Nat ni. Kak Nat layan sebaiknya..

Natrah Mohamed
Jutawan. Dermawan. Muslimah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KENALI SHAKLEE

 photo KENALISHAKLEE_zpsjhrkr5w4.jpg
 photo PRODUKSHAKLEE_zpslwr9bj4b.jpg
 photo CADANGANVITAMIN_zps9fostmqa.jpg
 photo SERTAIKELUARGAKAMI_zpsnwpjxnay.jpg
 photo PENGEDARSHAKLEE_zpsu3sbu1d3.jpg
 photo CAWANGAN SHAKLEE_zpsbm1dxcgx.jpg

Pengunjung

Designed by NH Design