Tuesday, August 30, 2016

7 Sebab Ibu-ibu Perlu Kalsium Tambahan. Baca sini.

Ibu perlukan kalsium sekurangnya 1000mg sehari


"Masa nak bersalin hari tu, rasa mudah sangat baby keluar. Sekali push je terus keluar. Pastu, masa pantang memang takde masalah sembelit la. Syukur sangat. Makan untuk tambah kalsium ibu menyusu, tapi efeknya mudahkan bersalin dan lawas setiap hari. Masa mengandung pun tak pernah kena simpul biawak tu. Alhamdulillah. Syukur dipertemukan dengan Ostematrix"
~Puan Nadhrah.

Ini masalah- masalah ibu mengandung biasa alami dan mengapa perlu sangat ambil #ostematrix ni:
1. Payah bersalin
2. Sembelit masa pantang
3. Simpul biawak/ cramp kaki
4. Lenguh2 badan.
5. Tak suka minum susu
6. Sukar tidur malam? Insomnia
7. Sakit gigi.

Ramai yang alami masalah ni tau. Kesian sangat... 😢😢 

Saya pun alami jugak. Kita geng! Tapi tu dulu la, masa mengandung anak sulung dan ke 2. Alhamdulillah, anak ke 3 dah selamat daripada masalah itu semua. Mungkin berpunca tak cukup kalsium. Maklumlah, kalsium dikongsi dengan anak dan baby.

Dah masuk umur 30 an lagi lah, kalsium menyusut dan boleh dapat penyakit osteoporosis (tulang rapuh). Bahaya tau!

Saya sarankan ibu-ibu lengkapkan kalsium dalam menu harian. 1000mg sehari tau.

Yang terbaik, kalsium tu diserap sepenuhnya oleh badan.

Ni saya  nak perkenalkan kalsium hebat ni. Namanya Ostematrix:

✔ Diserap sepenuhnya oleh badan kerana ada Magnesium.
✔ Mudah ditelan. 👍
✔ Bantu kuatkan otot badan
✔ Menjadikan mudah lawas/ tiada sembelit
✔ Ada 120 biji untuk kegunaan sebulan
✔ Sangat sesuai untuk yang kurang minum susu

Ha ibu-ibu, cecepat dapatkan #Ostematrix ni.

Ada  1 hari lagi untuk rebut peluang beli 2 dengan diskaun 5%.
😱😱😱
Ya. Beli 2 dapat diskaun 5%.

Atau beli 6 DAPAT 7 botol.
😱😱😱

Iya. Bertindak segera. Sebab ada 1 hari lagi tawaran ini akan ditutup.
Cepat ambil telefon, whasap ke no ni: +6011-27016822 (Natrah)
+6011-27016822 (Natrah)
+6011-27016822 (Natrah)

Betul ni, cecepat whasap ke no tu tau.

Atau emel ke natrah.mohamed@gmail.com.  Kemudian tunggu reply daripada saya.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KENALI SHAKLEE

 photo KENALISHAKLEE_zpsjhrkr5w4.jpg
 photo PRODUKSHAKLEE_zpslwr9bj4b.jpg
 photo CADANGANVITAMIN_zps9fostmqa.jpg
 photo SERTAIKELUARGAKAMI_zpsnwpjxnay.jpg
 photo PENGEDARSHAKLEE_zpsu3sbu1d3.jpg
 photo CAWANGAN SHAKLEE_zpsbm1dxcgx.jpg

Pengunjung

Designed by NH Design