7 Sebab Ibu-ibu Perlu Kalsium Tambahan. Baca sini.

"Masa nak bersalin hari tu, rasa mudah sangat baby keluar. Sekali push je terus keluar. Pastu, masa pantang memang takde masalah sembelit la. Syukur sangat. Makan untuk tambah kalsium ibu menyusu, tapi efeknya mudahkan bersalin dan lawas setiap hari. Masa mengandung pun tak…

Kisah Benar Seorang Ibu

Dulu, masa saya sekolah rendah sampai sekolah menengah di Sains Machang, sampai masuk matrik di Melaka, sehinggalah masuk U di Bangi, saya menghidap gastrik. Ya Allah, selalu kena gastrik ni. Nak belajar pun tension. Kadang2 nak siapkan asignment, tapi bila gastrik, tak boleh na…

5 Cara Hentikan Bayi Menangi

"Banyak ruam ni puan. Bedung dengan kain nipis je lah puan. Kain lampin ni pun ok. Sekarang musim panas, kesian kat baby." 👆👆👆 ni antara nasihat jururawat yang datang lawat dan periksa saya dan bayi masa awal-awal kelahiran dulu. Saya pun ikut la nasihat tu. Tak bedun…
Powered by Blogger.

Blog Archive

Legasi Nasih Maju

Legasi Nasih Maju
Pengedar dan pembekal produk kesihatan dan kecantikan Shaklee

Anak Pintar Cerdas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...