Sunday, July 3, 2016

40 Minggu dan Terawih



Bismillahhirrohmanirrohim.

Saya nak share pengalaman sendiri.

Ini minuman kegemaran kami:
Vivix + Performance Drink.
Minuman rasmi ibu berpantang dan bapa berterawih (Macam pelik je istilah ni..)

Alhamdulillah. Bantu untuk kekal bertenaga.

Sejak dari awal Ramadan lagi, ini minuman bekalan kami ke masjid. Boleh la saya berterawih hingga 8 rakaat dan sambung solat-solat sunat lain sikit. Masa tu saya sedang sarat mengandung. Kiranya duk tunggu  hari dan saat untuk bersalin je.

Seksa jugak nak solat masa tengah sarat. Tapi saya gagahkan jugak ikut imam. Pernah 2,3 kali solat sambil duduk di kerusi. Tapi rasa tak best jugak. Tak dapat sujud dan rukuk kan. Jadi, saya kuatkan semangat, solat dengan sempurna.
Tak menumpang kerusi atau duduk.

Alhamdulillah. Hingga malam ke 22 Ramadan, saya mampu berterawih. Berimamkan tok imam di Masjid atau Tok Imam Suami di rumah...

22 Ramadan, saya selamat melahirkan Mujahid ke 3 kami. 😃😃😃

#NatrahMohamed
#DiariPantangDanMenyusu
#Mama3N


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KENALI SHAKLEE

 photo KENALISHAKLEE_zpsjhrkr5w4.jpg
 photo PRODUKSHAKLEE_zpslwr9bj4b.jpg
 photo CADANGANVITAMIN_zps9fostmqa.jpg
 photo SERTAIKELUARGAKAMI_zpsnwpjxnay.jpg
 photo PENGEDARSHAKLEE_zpsu3sbu1d3.jpg
 photo CAWANGAN SHAKLEE_zpsbm1dxcgx.jpg

Pengunjung

Designed by NH Design