Monday, October 19, 2015

Menjejak Jutawan

Assalamualaikum.

Jumaat malam, kami bertolak ke Sg Petani. Balik menziarah mak yang dirawat di hospital. Kami sampai di Sg Petani jam 3 pagi. Hari Sabtu. Alhamdulillah..

Petangnya, saya ke Cinta Sayang Resort, Sg Petani. Suami hantarkan. Saya bersama Nafiz. Suami dan Nasih ke hospital besar Pulau Pinang. Ziarah maknya. Asalnya nak ikut sekali lepas program di resort tersebut. Maksudnya suami turut ikuti program. Kemudian kami sama2 ke Pulau Pinang.

Tapi, hehehehe.. Suami cakap nak balik awal dari hospital, sebab nak tengok bola. Waktu melawat habis pukul 8 sepatutnya. Sempatlah kalau kami ke sana selepas program tamat. Tapi.. Takpalah. Esok ada lagi. Kita pergi lagi. Kata encik suami. Suami suruh saya ke program Shaklee.

Eh, program apa?

Leader Development Workshop.
Ni program anjuran Shaklee kepada ahli2nya di bahagian utara.

Saya telah sertai di bahagian tengah sebenarnya. Pada September lepas. Yang utara ni sesaja gatal nak g jugak. Jumpa upline, downline dan sideline Shaklee. Cer tengok dalam gambar tu. Tu bukan semua peserta tau. Tu ahli2 Shaklee bawah empayar Surijunior. Upline saya punya empayar. Gempaks kan? Ha, memang gempakss.
2,3 daripada peserta adalah bawah empayar Surijunior. Sideline2 saya la tu.


Ni saya bersama upline saya, Master Farihah, Master Herny, kak Badrul Asiyah (kakak kepada master Farihah) serta Master Laila.

Master ni rank tertinggi dalam Shaklee la kiranya. Master coordinator.


Anggaran pendapatan tahunan pemimpin Shaklee

Bonus depa ni paling minima pun RM50 000 sebulan.


Paling maksima? Wallahualam.

Dapat la beli rumah cash atau kereta cash. Tu pun kalau mereka tiada komitmen lain. Tapi opkos la sebagai manusia biasa, mereka ada tuntutan dan keinginan2 lain yang nak dipenuhi. Makanya, pendapatan bulanan tu, diagihkan sebaiknya. Kepada ibu bapa, kepada rumah2 kebajikan, penuhi keperluan keluarga serta memberi reward kepada downline2 yang mereka sayangi.

Oh ya, saya pun biasa bagi reward kepada anak cucu Shaklee. Berdasarkan prestasi bulanan mereka. Nak merasa reward daripada saya? Cecepat daftar Shaklee bawah saya. 😃😃😃


Boleh hubungi saya jika berangan nak pendapatan seperti di atas.


Nak tahu dan dengar sendiri rahsia kejayaan mereka?

Datang dan dengarkan.
Di Sungai Petani. Cinta Sayang Resort. Minggu ni. Hari Sabtu. 24 Oktober 2015.
Jam 2-5 petang.
Terbuka kepada semua tau. Belum ahli Shaklee pun boleh.

Okey, jangan lupa roger saya. Natrah Mohamed 011-27016822.

Peluang jana pendapatan di zaman tol naik dan GST ni tak wajar dipersiakan.

Jumpa di sana ya.

Sama-sama kita jejak langkah2 mereka yang dah bergelar jutawan ni.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KENALI SHAKLEE

 photo KENALISHAKLEE_zpsjhrkr5w4.jpg
 photo PRODUKSHAKLEE_zpslwr9bj4b.jpg
 photo CADANGANVITAMIN_zps9fostmqa.jpg
 photo SERTAIKELUARGAKAMI_zpsnwpjxnay.jpg
 photo PENGEDARSHAKLEE_zpsu3sbu1d3.jpg
 photo CAWANGAN SHAKLEE_zpsbm1dxcgx.jpg

Pengunjung

Designed by NH Design