Thursday, September 3, 2015

Kenapa ia pilihan ramai?

Teks: Natrah Mohamed

Saya terkejut! Tapi sangat gembira ! Hahaha

Bulan ini promosi produk kesayangan saya. Energizing Soy Protein. E.S.P. Sungguh. Saya jatuh cinta dengan produk ini. Setelah bertahun-tahun saya gastrik. Sejak sekolah menderita gastrik, akhirnya sekarang saya berbahagia kerana telah sembuh. Alhamdulillah. Ya, kerana setiap hari saya minum ESP. Baca tentang saya dan gastrik di sini.



ESP kesayangan saya


Ha, ni saya senaraikan apa kata pengguna-pengguna ESP yang menyebabkan ia menjadi pilihan RAMAI:


♡ Kulit lebih sekata, lebih cerah
♡ kulit kurang berminyak, bedak pun tahan lama kalau tepek kat muka
♡ Jerawat jarang muncul
♡ Kulit lebih anjal
♡ Rambut kurang gugur
♡ Kekal bertenaga sepanjang hari,
♡ kenyang lebih lama
♡ kurang nak mengunyah junk food
♡ takde dah gastrik/senggugut
♡ tumbuh makin fit, slim
♡ kalau ibu hamil pulak, mereka kata mereka lebih bertenaga, anak yang lahir kulit saaaangat cantik, tak mudah ruam.
♡ kalau yang ibu menyusu pulak, mereka kata susu lebih pekat, banyak !
♡ awet muda
♡ rahim wanita lebih kuat
♡ Kuku jadi cantik
♡ Parut stretch mark hilang
♡ dan baaaaanyakkkk lagi feedback yang best best.

Syok kan? Macam hampir semua masalah dapat atasi dengan ESP ni. Terutama masalah wanita yang nak cantik-cantik. Hihi.. ESP kan protein. Protein fungsinya membina sel. Bila sel dibina dengan elok, kulit kurang kedut, kulit boleh jadi putih, yang luka-luka cepat sembuh, yang parut-parut cepat hilang.


Dr Bruce Miller menggalakkan pengambilan suplemen protein soya yang berkualiti tinggi! Dan ESP ni antara suplemen protein soya yang berkualiti tinggi.



ESP pilihan ramai dengan harga promosi



Saya dan ramai rakyat Malaysia pilih ESP



Pilihan yang sihat dan mengenyangkan



ESP menu ringkas dan mudah

Jom lerr cuba ESP. Ramai sungguh rakyat Malaysia tergila-gilakan ESP ni. Hihi.. Sertai kami yang gila ESP ni. Hubungi saya SEGERA. Sepanjang September ini, PROMOSI ESP tau. Rugi sangat tak cuba dapatkan. Yang dah biasa ambil ESP ni, meh tambah lagi. Peluang harga murah ni jangan dipersiakan. Ceewah! :)


Natrah Mohamed
Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi dan seluruh Malaysia.
011-27016822
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KENALI SHAKLEE

 photo KENALISHAKLEE_zpsjhrkr5w4.jpg
 photo PRODUKSHAKLEE_zpslwr9bj4b.jpg
 photo CADANGANVITAMIN_zps9fostmqa.jpg
 photo SERTAIKELUARGAKAMI_zpsnwpjxnay.jpg
 photo PENGEDARSHAKLEE_zpsu3sbu1d3.jpg
 photo CAWANGAN SHAKLEE_zpsbm1dxcgx.jpg

Pengunjung

Designed by NH Design