Tuesday, September 8, 2015

5 Individu yang perlu sangat ambil ESP.

ESP Beri Tenaga SEGERA!

Pernah tak abam-abam dan ahkak-ahkak rasa lemau-lemau nak pi kerja awal pagi dan kemuncak lemau masa waktu panas terik tengahari?



Saya ada jawapan untuk masalah ini. Selain daripada minum air sejuk dan makan apa-apa, meh saya nak syorkan ESP ni! Yang merupakan HOT SELLER Shaklee!


ESP berikan tenaga segera
Salah-satu rahsia yang menjadi pilihan kebanyakan para pembeli adalah kerana ESP Shaklee 
TERBUKTI BERKESAN dalam ikhtiar untuk memulih dan memberi tenaga serta merta untuk:
1. Individu yang sentiasa aktif
2. Ibu sedang pantang dan menyusu
3. Individu yang gaya hidup sangat lasak
4. Individu yang selalu skip makan
5. Individu yang sentiasa bersenam / sukan

Apa fungsi ESP yang best sangat ni ye?

Secara amnya ESP ini membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun sekaligus ia membantu dalam masalah:

✅ Penat & Letih
✅ Migrain
✅ Insomnia
✅ Gejala stress hasil dari gaya hidup tak sihat.

Lagi satu kan, ESP ni cukup mudah nak ambil. Bancuh dengan apa-apa air minuman kita. Kecuali air yang berkafein. Macam teh, kopi, nescafe tu. Kerana kafein boleh ganggu penyerapan protein dalam badan kita. Nak minum sejuk atau suam pun boleh. Elakkan air panas. Sesuai sangat diminum waktu lapar atau awal-awal pagi atau waktu santai-santai mahupun waktu nak cepat-cepat. Hehe..


ESP pilihan sewaktu lapar


Nak merasai ESP ini pada harga PROMO bulan ini?
Saya sedia hantarkan.
Jom amik HP dan WhatsApp saya di 011-27016822.

Jangan lepaskan peluang keemasan ini ya untuk miliki ESP yang menjadi pilihan ramai.

ESP pilihan rakyat Malaysia
Natrah Mohamed,
Pengedar Shaklee Bandar Baru Bangi.
011-27016822

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KENALI SHAKLEE

 photo KENALISHAKLEE_zpsjhrkr5w4.jpg
 photo PRODUKSHAKLEE_zpslwr9bj4b.jpg
 photo CADANGANVITAMIN_zps9fostmqa.jpg
 photo SERTAIKELUARGAKAMI_zpsnwpjxnay.jpg
 photo PENGEDARSHAKLEE_zpsu3sbu1d3.jpg
 photo CAWANGAN SHAKLEE_zpsbm1dxcgx.jpg

Pengunjung

Designed by NH Design