Minyak ikan pilihan ramai

Aku Sebotol ๐ŸŸOmegaguard๐ŸŸ๐ŸŸ,Minyak Ikan Terbaik di dunia ๐Ÿ˜Ž Aku boleh diambil sebanyak 2️.. eh!  3 biji setiap hari. Dalam setiap 1 kapsulku mengandungi: ๐Ÿ EPA 540mg ๐Ÿ DHA 360mg ๐Ÿ Omega-3 fatty acids 990 mg Kejap ✋..nak dengar satu cerita tak๐Ÿ‘€? Kata Doktor ๐Ÿ‘ท dan Saintis ๐Ÿ’‚, ๐Ÿ˜ป a…

Nasih suka makan sayur.

Nasih ni memang tak suka makan sayur. Silap saya juga, masa kecil-kecil lambat perkenalkan sayur. Sudahnya dah besar ni dia tak nak makan sayur. Nampak sayur je dah menjerit-jerit macam nampak ulat. Hehehe.. Menyesal-nyesal. Saya cuba psiko dia. Selalu guna ayat ni. "Nasih…

5 sebab makan vitamin tak berkesan

Teks: Natrah Mohamed Ada yang kata, makan suplemen dan vitamin ni tidak berkesan. Tak nampak kesan pada tubuh badannya dan kesihatannya. Macamana tu? Ha, meh kita baca sama-sama, Mama Nasih nak bagitahu ! Supemen bukan macam ubatan lain. Sangat jauh beza dari ubatan yang menghilang…
Powered by Blogger.

Blog Archive

Legasi Nasih Maju

Legasi Nasih Maju
Pengedar dan pembekal produk kesihatan dan kecantikan Shaklee

Anak Pintar Cerdas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...