Acara Menuang Serbuk

Teks: Natrah Mohamed Sebelum keluar rumah untuk restock tamar koko, saya perasan serbuk putih pada setiap anak tangga ke tingkat atas. Jenuh saya pikir, 'apokobondo ni?' Kemudian baru saya teringat, tadi Nasih pegang 1 sachet susu kambing. Susu kambing minuman kegemarannya…

Jimat RM10, air pun PERCUMA

Teks: Natrah Mohamed Amboih, tajuk macam nak jual barang. Tak jual barang ye. Ni aktiviti kami anak beranak di hujung minggu. Basuh kereta. Papa Nasih basuh. Nasih bantu. Saya bantu kemas dan buang sampah-sampah kat bahagian dalam kereta je. " Basuh sendiri, jimat RM10. Lagi…

Misi Cantik dan Sihat

Teks: Natrah Mohamed Hari ini meneruskan misi bercollagen. Eh, maksud saya misi mencantikkan kulit, rambut, kuku, menyihatkan tukang dan anggota badan. Hehe.. Dengan collagen powder Shaklee. Ada yang telan collagen terus. Tanpa campur air atau apa-apa. Masuk dalam mulut dan telan.…
Powered by Blogger.

Blog Archive

Legasi Nasih Maju

Legasi Nasih Maju
Pengedar dan pembekal produk kesihatan dan kecantikan Shaklee

Anak Pintar Cerdas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...