Thursday, October 30, 2014

Cerita kulit gebu cantik

Rose, Semakin hari semakin LICIN, GEBU, BERSERI muka Rose. Anis pun jeles. Apa yang Rose makan? 

Ha, inilah yang Rose makan. Set kulit cantik menggebus 
dari Shaklee.

Rose makan vitamin Shaklee rupanya. Cer citer sikit apa 3
vitamin ni? Anis dah lama nampak orang jual.

Dulu kan kulit muka Rose kusam, jerawat-jerawat
kecik memang sentiasa ada, kadang-kadang jerawat
besar gedabak pun ada. Anis ingat tak muka Rose
2,3 bulan lepas?

Ha, ingat-ingat.

Hai, kalau kenang, masa tu, memang malu sangatlah.
Nak ambil gambar selfie-selfie masuk FB pun malu aih.
Ni Rose cerita sikit pasal produk-produk ni.

Vitamin E melindungi kulit dari sinar ultra-ungu,
menjaga kelembapan kulit dan menghapuskan radikal bebas
yang merosakkan sel.

Vitamin C pula, antioksidan yang lindungi kulit kita daripada
pencemaran udara dan sebagainya, bantu dalam
pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit.
Selain itu, vitamin ni boleh mencerahkan kulit.

Vitamin B Complex pula sebagai pelembap, mencegah pigmentasi, melambatkan tanda penuaan dan mengubati jerawat.

Kombinasi Vitamin E, B Complex dan Vitamin C akan menghasilkan kulit yang kenyal, cerah, lembap, kurangkan parut-parut jerawat, lambatkan penuaan kulit dan menjaga kulit dari sinaran UV."

Wah, Anis pun mahu cubalah produk-produk ni.
Nak muka cantik berseri, gebu macam Rose ni.
Lagipun majlis kahwin Anis dah tak lama dah ni.
Rose beli di mana ni?

Ha, elok sangatlah. Rose beli dari Kedai Vitamin
Mama Nasih. Ha, ni no telefon dia, 011-27016822 @ 013-3425278.
Nama dia NATRAH MOHAMED. Rose memang beli produk Shaklee dengan dia. Layanan terbaik punya.


Owh, terima kasih banyak Rose. Eh, ada no akaun
dia tak? Kira jadi terus la. Anis memang nak beli, bayar
terus. Tak payah pikir panjang dah.

Anis kena SMS atau WhatsApp dulu ke no dia, yang Rose bagi tadi, 011-27016822. Tanya HARGA, kotlah dia ada
tawaran menarik, promosi atau harga istimewa.

Ni no Akaun Maybank: 162834073760.
Anis dah transfer duit nanti, hantar bukti pembayaran ke
natrah.mohamed@gmail.com

Lepas tu hantar mesej ke Kedai Vitamin Mama Nasih:
https://www.facebook.com/messages/KMamaNasih

Jangan tangguh-tangguh tau, buat cepat. Rose dah
cukup puas hati dengan produk ni. Sebab tu Rose
cerita panjang lebar kat Anis.

Ya, ya. Anis SMS dia sekarang. Nak dapat kulit cantik
menggebu idaman kalbu!
SMS Cantik ke 011-27016822
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KENALI SHAKLEE

 photo KENALISHAKLEE_zpsjhrkr5w4.jpg
 photo PRODUKSHAKLEE_zpslwr9bj4b.jpg
 photo CADANGANVITAMIN_zps9fostmqa.jpg
 photo SERTAIKELUARGAKAMI_zpsnwpjxnay.jpg
 photo PENGEDARSHAKLEE_zpsu3sbu1d3.jpg
 photo CAWANGAN SHAKLEE_zpsbm1dxcgx.jpg

Pengunjung

Designed by NH Design