Aku handal menanggalkan lemak di dinding usus.

Teks: Natrah Mohamed


Aku sudah sinonim bila dianggap sebagai pemecah lemak pemecah kolestrol dan membantu mengurangkan berat badan.
Aku juga membantu fungsi saraf otak di mana aku membantu mengurangkan penyakit mudah lupa.
Aku dapat membantu pesakit darah tinggi, kencing manis dan jantung dengan melancarkan peredaran darah di pembuluh darah.
Ibu2 yang menyusukan anak amat berpuasa hati dengan diriku kerana dapat membantu melancarkan lubang payudara yang tersumbat.
Aku juga adalah agen awet muda. Wow... bangganya aku.
Lecithin, 180 biji

Tahukah anda?
Badanku dibuat daripada 'bovine' lembu yang disembelih. Tak was was kan?

Aku mengandungi:
 520 mg lesitin soya
 80mg kolin
 48mg inositol

Oleh itu aku sangat berkuasa dalam tugas memecahkan lemak.

Testimoni:
"Kak Yah suka sangat lecithin ni. Baru perasan lengan dah kecik lepas sebulan makan. Sebab tu nak order lagi. Bila nurse lain tahu, diorang pun nak makan lecithin juga."

Begitulah cerita lecithin :)
Mahu oder juga?

PM saya, Natrah Mohamed 011-27016822
Powered by Blogger.

Blog Archive

Legasi Nasih Maju

Legasi Nasih Maju
Pengedar dan pembekal produk kesihatan dan kecantikan Shaklee

Anak Pintar Cerdas

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...